Новини

Добровільна вакцинація педагогічних працівників, які забезпечують проведення ЗНО

Добровільна вакцинація педагогічних працівників, які забезпечують проведення ЗНО

Затверджено План заходів щодо популяризації природничих наук та математики до 2025 року

Затверджено План заходів щодо популяризації природничих наук та математики до 2025 року

Учні 11-х класів у 2020/2021 навчальному році звільняються від проходження ДПА

Учні 11-х класів у 2020/2021 навчальному році звільняються від проходження ДПА

На платформі «Всеукраїнська школа онлайн» розпочав роботу «Кабінет учителя»

На платформі «Всеукраїнська школа онлайн» розпочав роботу «Кабінет учителя»

ПРОБНЕ ЗНО

ПРО ПУНКТИ ПРОВЕДЕННЯ ПРОБНОГО ЗНО

Global Teacher Prize Ukraine 2021

Стартувала найпрестижніша національна премія для вчителів

ЗНО 2021

ЗНО 2021 відбудеться у заплановані терміни: пробне тестування пройде 10 квітня, основна сесія розпочнеться 21 травня

Учнів 4-х та 9-х класів звільнено від проходження ДПА у 2020/2021 навчальному році

Учнів 4-х та 9-х класів звільнено від проходження ДПА у 2020/2021 навчальному році

Інтерактивний порадник «Школа в умовах пандемії»

МОН спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та за участі міжнародних партнерів із Центру SeeD розробили інтерактивний порадник «Школа в умовах пандемії» для керівників і колективів закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти.

Порадник в інтерактивному форматі доступний за покликанням.

«Цей онлайн-інструмент допоможе керівникам і педагогам оцінити готовність закладу до вирішення викликів, пов’язаних із COVID-19. Рекомендації, поради та ідеї, включені до Порадника, допоможуть закладам ефективно забезпечити неперервну якісну та інклюзивну освіту в умовах кризи, піклуючись про безпеку, фізичне та емоційне здоров’я учнів», – зазначив заступник Міністра освіти і науки з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Артур Селецький.

Порадник створено міжнародними експертами з урахуванням вже існуючих вітчизняних рекомендацій та з використанням матеріалів ЮНІСЕФ, ВООЗ та інших міжнародних організацій. Під час розробки також враховано інформацію, яку надавали заклади освіти в межах попередніх опитувань, які проводилися МОН.

«Глобальна пандемія загострила проблеми, пов’язані з соціальною нерівністю, а відтак ускладнила доступ до якісних освітніх послуг для найуразливіших категорій дітей в усьому світі. Тому під час розроблення порадника особливої уваги надано питанням створення безпечного освітнього середовища та забезпечення справедливого доступу до якісної інклюзивної освіти для кожної дитини», – зазначила Голова представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні Лотта Сильвандер. 

Порадник також передбачає тематичне опитування керівників і педагогів щодо роботи закладів в умовах пандемії. Відповіді на запитання анкети допоможуть з’ясувати наявні потреби закладів, ефективно планувати підтримку, удосконалювати державну політику щодо реагування на виклики пандемії та мінімізувати її негативний вплив на освітній процес.

Розробники порадника радять залучити до роботи з ним колег, зокрема заступників директора, шкільних психологів, соціальних педагогів та вчителів. Так педагогічний колектив зможе надати додаткову інформацію та цінний зворотний зв’язок.

За матеріалами Міністерства освіти і науки України